مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)

مطالب دیگر:
📃بررسی زیرساخت شبکه های کامپیوتری📃SketchList 3D 4.0.3658 نرم افزار طراحی سه بعدی📃دانلود تحقیق رنگ درمانی📃دانلود مجله Inside Crochet / سال ۲۰۱۷| لباس و مد / مجله / بافتنی قلاب‌بافی📃زندگینامه امام علی بن موسی الرضا (علیه السلام)📃230 نكته کاربردی و اجرايي در ساختمان سازي📃GIS و نقشه برداری در ایران از قدیم تا امروز📃سازه های فولادی و ویژگیهای آن📃پیامک‌های صادق هدایت📃پژوهش اپیدمی، اکولوژی📃استانداردها در طراحی خوابگاه ها📃مقاله اثر املاح معدني بر بدن📃مبانی استانداردها در طراحی موزه📃اصول و مبانی طراحی کلینیک های دندان پزشکی📃آشنایی آب بندها و انتخاب مناسب ترین نوع آن📃آثر باستانی بسیار زیبای تخت سلیمان و معماری آن📃پژوهش اثرات و عوامل مؤثر بر طلاق📃Hekasoft Backup & Restore 0.53 پشتیبان گیری از اطلاعات مرورگرها📃PointerStick 2.67 چوب جادویی مخصوص ارائه کنفرانس با ویدیو پروژکتور📃NirLauncher Package 1.19.54 مجموعه ابزار مفید و کاربردی برای ویندوز
مشخصات فایل تعداد صفحات17حجم0/912 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx توضیحات کامل توضیحات: فصل دوم (پیشینه ی پژوهش) همرا با منبع نویسی درون متنی فارسی و انگلیسی کامل به شیوه APA جهت استفاده فصل دو توضیحات نظری در مورد متغیر و همچنین پیشینه در مورد متغیر مرب|47070640|avo
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .


مشخصات فایل
تعداد صفحات17حجم0/912 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx
توضیحات کامل

توضیحات: فصل دوم (پیشینه ی پژوهش)

همرا با منبع نویسی درون متنی فارسی و انگلیسی کامل به شیوه APA جهت استفاده فصل دو

توضیحات نظری در مورد متغیر و همچنین پیشینه در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب برای فصل دو

منبع : دارد (به شیوه APA)

نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از مبانی نظری متغیر:

مدیریت ارتباط با مشتریان

ایجاد و حفظ ارتباط با مشتری نه مفهوم جدیدی است و نه الزاماً به فناوری اطلاعات متکی است. با این وجود، برای بهبود ارزش دوره زندگی مشتری، استفاده از سیست مهای مدیریت ارتباط با مشتری بسیار اهمیت دارد(وینر،2001). در چند ساله اخیر واژه "مدیریت ارتباط با مشتری" توجه فراوانی را در حوزه بازاریابی، فناوری اطلاعات و ... به خود اختصاص داده است. مخصوصاً افراد دانشگاهی، فروشندگان نر م افزار، مشاوران و صاحبان کسب و کارها در این زمینه درگیر شده اند و این مفهوم که به معنی تلاشهای سازمان جهت ایجاد و ارائه ارزش بالاتر به مشتری است را توسعه داده اند (استون و فون،2001).سازمانها تشخیص داد ه اند که مشتریان مهمترین دارایی آنها محسوب می شوند، بنابراین به روابط با مشتریان به عنوان تعاملاتی سودمند می نگرند که نیازمند مدیریت صحیح می باشد(پلاکویناکی،2005). دنیای رقابتی امروز، سازمانها را بر آن داشته است تا به مشتریان اهمیت بیشتری دهند و به جای توجه به تولید انبوه و کارا به مشتری و رضایت او از ارائه خدمات توجه کنند. مدیریت ارتباط با مشتری سازمانها را جهت تشخیص مشتریان کلیدی و پر اهمیت و حفظ آنها برای مبادلات آتی کمک می کند و از این طریق باعث کاهش هزینه های جلب مشتری جدید و همینطور افزایش درآمدهای سازمان از جانب مشتریان وفادار می شود. علیرغم مزایای برشمرده شده و بسیاری دیگر از مزایا، این سیستم ها هنوز پاسخگوی سطح انتظارات سازمانها نبوده و در غالب موارد این پروژه ها دچار شکست شده اند. بر اساس گزارشی که گارتنر در سال 2001 ارائه کرد نرخ شکست این پروژه ها بعد از یکسال رقمی بین 32 تا 55 درصد است که نشان دهنده ریسک نسبتاً بالای اجرای چنین پروژه هایی است. یکی از دلایل شکست این پروژه ها آنچنان که بررسی ها و پژوهش های صورت گرفته نشان می دهد دید محدود به تکنولوژیکی و غفلت از ابعاد سازمانی و فرایندی این سیستم هاست(رینولد،2002).






"